Nyeste Californien lille gruppe sygesikring strategier

Hvad er nogle de nyeste strategier, der anvendes af små virksomhedsejere i Californien for at gøre deres gruppe sundhed forsikringspræmier mere effektiv?
1. health Savings Accounts (HSA)
Dette er en strategi, hvor arbejdsgiveren køber en sundhedsplan med en stor selvrisiko. Typisk, disse er grupper, der kommer fra en plan med en meget lav selvrisiko. Da de højere fradragsberettiget planer er normalt meget mindre penge, bruges sparede penge til at sætte i medarbejderens “Health Savings Account.” Penge i denne konto anvendes af medarbejderen for at betale kvalificerede medicinske udgifter. Hvis det ikke bruges, ruller pengene over til næste Ã¥r. Penge tilhører medarbejder, selv om de forlader virksomheden.
2. sundhed godtgørelsesregler (HRA)
Dette er meget lig HSA ovenfor, men en del af de kvalificeret medicinsk udgifter ikke er dækket af forsikringen er “lovet” af arbejdsgiveren, det vil sige arbejdsgiveren kun bruger penge, hvis der er en del af regningen ikke betales af forsikringen. Dette ville være mere gunstig for arbejdsgiveren, da pÃ¥ en HSA pengene gÃ¥r til medarbejderen, om der er pÃ¥stande eller ej. Problemet med HRAs er, at der er meget fÃ¥ luftfartsselskaber, der tilbyder dem lige nu.
3. medicinsk refusion konti
Dette er meget lig HRAs ovenfor og meget fleksibel. Det er ellers kendt som delvis selvfinansiering. Arbejdsgiveren køber en større selvrisiko og hvis medarbejderen bruger, fradragsberettiget, arbejdsgiveren betaler alle eller en del heraf, afhængig af hvordan en forhånd aftalt aftalen er skrevet. Det gælder for andre udgifter ikke betalt af forsikring. Ideen er, at arbejdsgiveren selv forsikrer de typisk mindre udgifter med egne kontanter (formentlig, besparelser i premium dollars fra at gå til en højere selvrisiko.) Ulempen til dette er, at mange luftfartsselskaber forbyde brugen af denne strategi med deres planer. Det kan være meget effektiv, men sørg for at du bruger administrator erfarne tredjepart, da der kan være nogle juridiske og skattemæssige dokumentation kræves. Ellers kendt som afsnit 105.
4. Kaiser.
Flere og flere grupper flytter til Kaiser. Det er typisk, gavne gavn, færre penge end næsten alle andre plan. Kaiser bruger milliarder på fremtiden og deres kvalitetskontrol er lovende.
5. tilbyde blå kors og Kaiser side om side. Blue Cross har et nyt program, hvor kun fem medarbejdere har brug for at tilmelde dig med Blue Cross. Resten kan være med Kaiser. Dette er en ground breaking mulighed for fleksibilitet.
6. blå kors udvalgte. Blue Cross har en portefølje, kaldet udvalgte med 16 planer i det bestående af HMOs, offentlige posttjenester og en plan for EPO. Hver af disse planer er prissat fra lave præmier op til en meget højere præmie.
Skønheden i dette program er at blÃ¥ kors giver arbejdsgiveren at “definere” hvor meget premium de er villige til at betale for en medarbejders udgifter. For eksempel, tilbyder blÃ¥ kors en $10, $20, $25, $30, $35, og en $40 copay PPO plan. $10 plan er den dyreste af denne gruppe.
Efter at have set alle præmierne for de forskellige planer, kan arbejdsgiveren etablere vilkårligt, hvilken plan de er villige til at betale, siger medarbejderen kun præmie for. I dette tilfælde, lad os sige, det er $25 copay plan. Medarbejderen kan købe $25 copay plan og det koster ikke dem noget. Men hvis de ønsker den dyrere $10 copay plan, arbejdsgiveren ville lønningslisten fradrage forskellen i premium omkostninger.
Lad os sige de har plejekrævende personer de ønsker at dække men arbejdsgiveren kun ønsker at betale for medarbejderen kun. Medarbejderen kunne tage de mindre dyre $40 copay plan, og bruger en lille smule af besparelserne for at hjælpe dem med omkostningerne ved tilføjelse af deres pårørende.
Dette har været et meget vellykket program, fordi det giver ansatte et større antal valg, at hjælpe medarbejderne være mere definitiv i deres omkostninger og behov, og på samme tid, gør det muligt for arbejdsgiveren at mere effektivt definere deres omkostninger.
Denne information er tid følsomme og kan ændre pÃ¥ nÃ¥r som helst. Hvis du har et spørgsmÃ¥l eller har brug for mere information, bedes du kontakte mig pÃ¥ mail@thestrategyguide.com. –Todd rige

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *